Τετάρτη, Ιανουαρίου 06, 2010

Ένα ηλιόλουστο βραβείο!



Με μεγάλη χαρά άνοιξα το μήνυμα του Φίλου μου Πάνου από τις Γλυκοιστορίες. Επέλεξε το blog μου για το ηλιόλουστο βραβείο. Δεν θα πω ψέματα έκανε μια Κουκουβάγια να φουσκώνει σαν παγώνι και έναν Ταχυδρόμο να πέρνει επιτέλους κι αυτός γράμμα. Σ΄ευχαριστώ θερμά λοιπόν εκ μέρος του pareakiou. Σύμφωνα λοιπόν με τους κανόνες αποδοχής του, θα πρέπει και εγώ με τη σειρά μου, όπως θα κάνουν και αυτοί που θα το παραλάβουν, να:

1)Τοποθετήσουν το βραβείο στο blog τους
2)Να το χαρίσουν επίσης σε άλλους 12 μπλογκερς της επιλογής τους.
3)Να βάλουν λίνκ στα ονόματα των μπλογκερς που θα το χαρίσουν.
4)Να το ανακοινώσουν στο μπλογκ των οποίων το χάρισαν

ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΩ ΒΕΒΑΙΑ!!!!
 
 

2 σχόλια:

black fairy είπε...

Ευχαριστώ πολύ! :)
Φυσικά και το δέχομαι, και τρέχω να τα δώσω κι εγώ! :)

SPantelaki είπε...

Μα είναι πολύ μεγάλη η τιμή που μου έκανες.. Είναι κάτι μικρές-μικρές εκπλήξεις που σε κάνουν να χαμογελάς σαν να σου χάρισαν τον κόσμο όλο... Ειδικά αν ο κόσμος όλος είναι για σένα ένα μικρό χαμόγελο δικό σου και ένα που προσφέρεις... Ευχαριστώ...

Θα χαρίσω και γω λοίπόν το ηλιόστουστο βραβείο των blogs. ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ. Ηλιόλουστε Ταχυδρόμε μου σ΄ευχαριστώ!