Δευτέρα, Ιουνίου 25, 2012


Μπορεί να μην υπάρχουν μάγισσες ή πρίγκιπες ή νεράιδες…. ή μπορεί και να υπάρχουν..όλα είναι σχετικά άλλωστε… και το τι πιστεύει κανείς επηρεάζεται από τις εμπειρίες τους, εγώ για παράδειγμα πιστεύω και στα αδύνατα καμιά φορά. Μπήκα σε αυτό το blog για να σχολιάσω ένα γράμμα…. και τώρα γράφω σε αυτό τις σκέψεις μου, τα όνειρά μου ,τις μικρές ιστορίες μου. Όμως… .έχω χρέος να: «Μοναδικό μέλημα τους είναι να πρεσβεύουν τη φιλία και να προστατεύουν τα άτομα με ιδιαιτερότητες όποιες κι αν είναι αυτές»
Δεν θα σας πω παραμύθι…. ούτε μικρό ποίημα….
θέλω μόνο να πω ότι όλοι οι άνθρωποι σε αυτή τη ζωή, είτε είναι πλασμένοι όπως οι πιο πολλοί είτε διαφέρουν λίγο από τους άλλους, έχουν κάτι κοινό…
Τη ζωή…
Ο καθένας μας παίρνει αυτό το δώρο και το «εκμεταλλεύεται» όπως νομίζει…  και με βάση αυτό τον βλέπουν οι άνθρωποι….(ακόμα κι αν δεν είναι ΟΛΟΙ οι άνθρωποι….)
Τι σημασία έχει αν είναι λίγο πιο μεγάλοι ή λίγο πιο μικροί από το ¨κανονικό¨ αν είναι λίγο πιο γλυκοί από αυτό που ξέρουν οι πολλοί; Τι σημασία έχει αν διαφέρουν στα πόδια στα χέρια ή στις κινήσεις;
όλοι παλεύουν και πρέπει να παλεύουν…. να μην απελπίζονται….
Σε όσους παλεύουν απευθύνομαι για να τους πω είμαι κ εγώ εδώ, παλεύω και εγώ με όση δύναμη έχω, όπως όλοι μας. και να μη ξεχνάνε πως όταν φοβούνται ότι δε θα αντέξουν… ένας φίλος, ένας σύντροφος ,ένας αδερφός θα βρεθεί για να ψιθυρίσει στην καρδιά τους… «….συνέχισε….»

1 σχόλιο:

Μπακαλόγατος είπε...

...συνεχίζω.....Καλημέρα Φιλαράκια